Flying Canoes er den første singelen fra Lukestar sitt nye album Taiga (som slippes 28. februar 2011).

Lukestar er et norsk pop/rock -band fra Oslo som har holdt på siden 1995. I 2008 fikk de Spellemannprisen for sitt album Lake Toba. Lukestar kjennes godt igjen av vokalist Truls Heggero som synger i falsett.

Jeg er ikke bevandret i denne delen av musikkverden og hørte Lukestar for første gang på Lydverket på NRK TV der de fremførte Flying Canoes live. Og jeg likte det jeg hørte, derfor poster jeg musikkvideoen til Flying Canoes i blogg min, som et tips til de som ikke har hørt Lukestar før og som en hyllest til de som liker Lukestar.

Legg igjen en kommentar

