Jeg følger opp forrige fredag med enda en musikkvideo som er garantert en vinner på vorspiel og får opp stemingen. Denne gangen er det Swedish House Mafia feat Pharrell med sangen One (Your Name).

Sangen er kul i seg selv og det samme er videoen. Synthesizeren som brukes i videoen er en Teenage Enginering OP-1. En synthesizer som har fått mye oppmerksomhet for sitt kule design. Hele musikkvideoen er nærmest en reklamefilm for OP-1. Avgjør selv eller velg som meg å høre på musikken.

Jaja, jeg er vel litt påvirket av musikkvideoen. Selv om jeg ikke produserer egen musikk eller spiller noe instrumenter selv, så får jeg lyst på en slik synthesizer selv.

2 kommentarer om “Swedish House Mafia feat Pharrell – One (Your Name)

Legg igjen en kommentar

