I kveld holder svenske popdronninga Robyn konsert i Spektrum. Selv er jeg tilstede og denne fredagen (på lik linje med tidligere fredager i det siste) så presenterer jeg en musikkvideo av en artist jeg liker her i bloggen min. Robyn trenger vel ingen videre introduksjon, ta gjerne en titt på hjemmesiden hennes.

Robyn er i mine øyne absolutt en artist du bør sjekke ut. Så har du Wimp eller Spotify så søk henne opp og hør på hva hun har laget så langt. Dagens Robyn er langt i fra den Robyn som mange forbinner med «Do You Really Want Me (Show Respect)» som var gjennombruddet hennes i 1995.

Selv om «Hang with me» ikke er min favorittsang av Robyn så var mange av musikkvideoene hennes sperret for norske besøkende på Youtube.

Legg igjen en kommentar

