Slik jeg ser det så finnes det to fotografer. En som tar bilder og en som kjøper dyrt utstyr. Noen ganger går disse hånd i hånd, men ofte så ser jeg enkelte kjøper dyrt og fancy fotoutstyr uten at bildene blir bedre av den grunn. De siste årene etter at Nikon lanserte D90, det første DSLR med mulighet for å filme i full HD, så har tredjepartsprodusenter dyttet nyttig ut unyttig tilbehør inn i markedet. Det ene større og «bedre» enn det andre.

Studenter fra Neumann Films har laget denne artige filmen om et produkt de lanserer.

Selv om jeg blir rent nervøs av karen til venstre og venter på at han hvert øyeblikk skal hoppe ut av skjermen min og gi meg en rett høyre så synes jeg filmen setter utstyrhysteriet litt på spissen. Kanskje noe å tenke over? Ofte er det fotografen og ikke utstyret som lager gode bilder eller filmer.

Legg igjen en kommentar

