22. juli 2011 blir en dag Norge aldri glemmer. Jeg har i de siste dagene fulgt nøye med på fjernsynet, hørt på radio og fulgt med på internett. Over meg har informasjon, inntrykk, sterke bilder, opprørte mennesker og alvorlige stemmer fylt hodet mitt. Jeg så mange tanker, følelser og inntrykk som jeg ikke klarer å sette ord på. Det er fortsatt vanskelig  å forstå hva som har skjedd og ikke minst omfanget av hendelsene.

Jeg skulle så gjerne skrevet noen kloke, trøstende og følelsesmessig korrekte ord. Noen ord som kunne forklare de inntrykk jeg sitter igjen med. Moen ord som kunne forklare hva jeg føler. Det hadde holdt med en setning på Twitter, oppdatering i profilen min på Facebook eller Google+. Noen vakre ord som kunne trøste eller sette mine inntrykk og følelser i orden.

Men jeg mangler ord …

En kommentar om “22. juli 2011 – terror i Oslo, Norge

Legg igjen en kommentar

