Fototelt selges

Pga et «bomkjøp» selger jeg et fototelt. Årsaken er at jeg tilfeldigvis kjøpte to stykker. Det første kom aldri frem i posten. Mens jeg ventet på å få igjen pengene fra nettbutikken så bestiller jeg samme fototeltet fra en annen nettbutikk. Og plutselig dukker begge opp i postkassa. Den ene flere måneder forsinket. Pga at det fototeltet jeg bestilte først kom frem til slutt så fikk jeg aldri pengene igjen heller. Så nå sitter jeg med to like fototelt.

Jeg vet ikke om «fototelt» er korrekt navn på et slik produkt. Det ser ut som et telt og man kan plassere ting som man ønsker å ta bilde av inne i teltet. Så setter man ønsket belysning på utsiden og resultatet blir så fint og flott🙂 Her er noen bilder av teltet.

Det følger med noen fargede «duker» så man kan få ulike bakgrunner og hele teltet med dukene er pakket inn i en poste for hendig oppbevaring. Teltet er ca 40 x 40 x 40 cm.

Pris: 200,-

Ta kontakt selges [a] helgejohnsen [dot] com

Legg igjen en kommentar

