Det er utrolig hva folk finner på å si. Enten det er gjennomtenkt eller forsnakkelse i øyeblikket (ref: Plumbo vs Mokkamann). Jeg har jobbet i over 10 år i serviceyrke og de siste årene som konsulent. Hele tiden har jeg hatt kontakt med andre mennesker (les kunder) og det er ikke mye som overrasker meg lenger av hva folk klarer å gulpe opp verbalt.

De siste 10 årene har interessen min for fotografering blitt større og større. Derfor vil jeg dele disse to videoene under som en parodi på hva folk finner på å si.

Sh*t photographer says

Denne første videoen er nok mest morsom for oss som fotograferer.

Shtuff People Say to Photographers

Når man fotografere andre mennesker så får man høre en del ting også …

Legg igjen en kommentar

