=innlandet

=innlandet

Det sto en selger utenfor CC på fredag og solgte =Innlandet. Jeg tenkte ikke mer på det og han hilste når jeg var på vei inn. Som alltid når det står folk å selger noe så rister jeg på hodet og går videre. Jeg kjøper generelt ikke av gateselgere.

Når jeg hadde gjort mitt ærend og satte meg i bilen så så jeg mannen stå der med bladene. Da grep min dårlige samvitighet inn og fortalte meg at den mannen der trenger 25,- kroner mer enn meg.

Så jeg gikk ut av bilen og bort til mannen for å kjøpe bladet. Men lommeboka mi var tom for kontanter. Så jeg gikk inn på senteret og tok ut penger i minibanken. Ironisk nok så må man ta ut minst 200,- i minibanken, selv om jeg ikke trengte mer enn 100,-. Så fikk jeg to hundrelapper.

Men penger ble tatt ut og nå er jeg eier av et blad. På lik linje med =Oslo så er dette bladet også veldig bra.

Legg igjen en kommentar

