Årets sommergave til meg selv ble GoPro Hero. Hver sommer pleier jeg å unne meg selv en liten ting. Er liksom midt i mellom jul og bursdag og jeg synes jeg fortjener et lite leketøy i ferietider. Så denne sommeren ble det altså GoPro Hero Naked + litt tilbehør. Jeg kunne selvsagt kjøpt en annen pakke eller gått opp til Hero 2. Men ut ifra min bruk så tror jeg det passer med vanlig Hero.

Jeg valgte Naked pga pris (tilbud på Japan Photo) og kjøpte med ekstra sugekoppfeste og overgang til vanlig kamerastativ. Det ble med tilbudet på kameraet billigere enn å kjøpe Motorsports-pakken.

I skrivende stund har jeg testet raskt noen innstillinger og timelaps. Jeg har brukt et EyeFi-minnekort og det fungerte veldig bra. Bildene fra timelapsen ble overført trådløst direkte til datamaskinen etter hvert som de ble tatt.

Jeg kommer tilbake med flere bilder og videoer.

En kommentar om “GoPro Hero naked

Legg igjen en kommentar

