Min samboer og jeg disponerer en bil som er i familien til min samboer. Det er en gammel traver av en Nissan Micra (K10) fra 1989, med kassettspiller og uten air-condition. Den duger i massevis for å kjøre rundt i Hamar. Men den er sliten og neimen om vi tørr å ta den med ut på E6 lenger.

Men selv en «gammel krok» som dette få litt etterlengtet pleie. Det skal vel sies at vi ikke har vært så flinke på den kanten. Derfor bestemte jeg meg for å gi den litt pleie i sommersola.

Så i kombinasjon av vaskesvamp, vaskebøtte med varmt vann, hageslange (jeg vet bilentusiastene nå snur seg i graven) og mitt nye GoPro Hero -kamera så fikk Nils (litt mer om det navet lenger ned) en rask vask.

Kameraet ble satt til å ta bilde hvert 2. sekund og ble flyttet litt rundt etter hvert som jeg vasket. Her er resultatet.

Noen bilder

Svevende hageslange!

Er greit at kameraet er i et et vanntett hus

Ja så til navnet på bilen da. Min samboer mener bilen er hannkjønn og heter Nils. Jeg derimot mener vår kjære Nissan Micra er en gammen dame (uten navn).

Legg igjen en kommentar

