Dette er det tredje bildet mitt fra Blokhus i Danmark. Bildet er tatt samtidig som de to andre på en forblåst ettermiddag på stranden på Blokhus. Det var et eldre par som luftet hunden sin på stranden og gikk frem og tilbake forbi der jeg holdt på å ta bilder.

Denne gangen har jeg valgt å gjøre bildet litt varmere i fargene for å fremheve den varme fargen i stranden. Da har jeg også fått frem den mørke grå og stormfulle himmelen.  Man kan fortsatt se i horisonten at vinden blåser en blanding av sand og sjøvann.

Jeg liker at paret går litt krokbøyd i vinden og at mannen lener seg litt mot kvinnen som om han forteller noe til henne. Man kan jo undres på hva det er han har å fortelle mellom vindkastene?

Legg igjen en kommentar

