Etter at jeg kjøpte meg GoPro så ser jeg at video blir noe jeg kommer til å bruke mer tid på. Derfor trenger jeg å pusse litt på kunnskapene når det gjelder videoredigering. For de kunnskapene er veldig rustne må jeg si. Sist jeg «tok i» et videoredigeingsprogram er vel rundt 10 år siden. Og mye har endret seg siden da.

Så jeg lastet ned en testutgave av Sony Vegas og tittet litt på Youtube. Her er mitt første resultat.

Det ble ikke noe direkte video. Mer en slags grafisk animasjon med litt lyd. Men jeg ble litt bedre kjent med Sony Vegas.

I originalen så «treffer» teksten mye bedre i samsvar med lyden. Så det er en liten synkronisering som bommer. Jeg vet ikke om det er når Sony Vegas lager videofilen eller om det er Youtube. Det må testet ut litt mer.

Legg igjen en kommentar

