Dette er det første innlegget mitt i en serie jeg har kalt «Musikktips». Jeg planlegger å dele mer av min musikksmak ved å opprette spillelister med musikk i Wimp. Ønsker du å åpne denne spillelisten i din Wimp så kan du følge denne lenken http://goo.gl/DmQeJ  Jeg håper du setter like stor pris på disse utvalgte sporene som jeg gjør.

Cover Tittel og artist
Cover til Levels (Radio Edit) Levels (Radio Edit)
Avicii
Cover til Strobe (Radio Edit) (Radio Edit) Strobe (Radio Edit) (Radio Edit)
Deadmau5
Cover til Seek Bromance (Avicii Vocal Edit) Seek Bromance (Avicii Vocal Edit)
Tim Berg
Cover til Niton (The Reason) (Radio Edit) Niton (The Reason) (Radio Edit)
Eric Prydz
Cover til Gregory Gregory’s Theme (Short Radio Edit)
Basto
Cover til Legions (Short Radio Edit) Legions (Short Radio Edit)
Ørjan Nilsen
Cover til Acid Harmony (Short Radio Edit) Acid Harmony (Short Radio Edit)
Alex Larichev
Cover til I I’ll Listen (Radio Edit)
Armin van Buuren featuring Ana Criado

Musikktips er en serie med innlegg hvor jeg presenterer musikk jeg liker. Jeg har ikke noe fast mønster annet enn at jeg presenterer lenker, lydklipp, musikkvideo, artistinformasjon og anbefalte lister. Tips meg gjerne om artister eller sanger du selv liker veldig godt.

Dette innlegget har jeg ikke skrevet i samarbeid med Wimp Music, Platekompaniet eller Telenor. Jeg er betalende abonnent av tjenesten Wimp. Jeg har valgt å opprette spillelister og deler de her med deg på eget initiativ.

Legg igjen en kommentar

