Adam Richard Wiles, født 17. januar 1984, DJ, vokalist, låtskriver, produsent og fra Skottland. Kort oppsummert kjent som under artistnavnet Calvi Harris.

Til tross for sin unge alder så har Calvin allerede en rekke utgivelser som har blitt lagt merke til. Han produserer og har gitt ut musikk i sjangrene electropop, electro house, nu-disco og synthpop. Og flere av dem har nådd hitlistene. Her presenter er jeg en håndfull av mine favoritter av det han så langt har gitt ut.

Ønsker du å åpne hele spillelisten i din Wimp så følg denne lenken: http://goo.gl/Qeu2v

Cover Tittel og artist
Cover til Feel So Close (Radio Edit) (Radio Edit) Feel So Close (Radio Edit) (Radio Edit)
Calvin Harris
Cover til Bounce (Radio Edit) (Radio Edit) Bounce (Radio Edit) (Radio Edit)
Calvin Harris feat. Kelis
Cover til We Found Love (Radio Edit) We Found Love (Radio Edit)
Calvin Harris feat. Rihanna
Cover til I Need Your Love (Radio Edit) I Need Your Love (Radio Edit)
Calvin Harris feat. Ellie Goulding
Cover til Here 2 China (Radio Edit) Here 2 China (Radio Edit)
Calvin Harris and Dillon Francis feat. Dizzee Rascal
Cover til Let Let’s Go (Album Version) (Album Version)
Calvin Harris feat. Ne-Yo
Cover til Flashback (Album Version) Flashback (Album Version)
Calvin Harris
Cover til Sweet Nothing (Tiësto Remix) (Tiësto Remix) Sweet Nothing (Tiësto Remix) (Tiësto Remix)
Calvin Harris feat. Florence Welch
Cover til Thinking About You (Tiësto Remix) Thinking About You (Tiësto Remix)
Calvin Harris feat. Ayah Marar

Musikktips er en serie med innlegg hvor jeg presenterer musikk jeg liker. Jeg har ikke noe fast mønster annet enn at jeg presenterer lenker, lydklipp, musikkvideo, artistinformasjon og anbefalte lister. Tips meg gjerne om artister eller sanger du selv liker veldig godt.

Dette innlegget har jeg ikke skrevet i samarbeid med Wimp Music, Platekompaniet eller Telenor. Jeg er betalende abonnent av tjenesten Wimp. Jeg har valgt å opprette spillelister og deler de her med deg på eget initiativ.

Legg igjen en kommentar

