Nadia Ali er nok best kjent for sin særpregene vokal i hiten Rapture som herjet dansegulvet i begynnelsen av dette århundret. Flere remixer er gitt ut og jeg har i dag 12 år etter fortsatt opplevd å høre en eller annen versjon av Rapture på nattklubber.

I tillegg til sin solokariere har man kunne høre vokalen til Naida på en rekke spor innen EDM-sjangeren de siste årene. Hun har jobbet med en rekke kjente produsenter og DJ-er, som Armin van Buuren, Schiller, BT og John Creamer & Stephane K. Du kan lese mer om Nadia Ali på Wikipedia.

Nadia har en rekke singler og hits. Wimp har dessverre ikke alle i sitt bibliotek. Men jeg har prøvd å hente ut de jeg mener er blant de beste sporene. Noen av sporene er solo og andre er i samarbeid med andre. Hele spillelisten på Wimp får du her http://goo.gl/I5Jwa

Cover Tittel og artist
Cover til Keep It Coming (Basto Remix) (Basto Remix) Keep It Coming (Basto Remix) (Basto Remix)
Starkillers & Nadia Ali
Cover til This Is Your Life (Radio Edit) (Radio Edit) This Is Your Life (Radio Edit) (Radio Edit)
EDX & Nadia Ali
Cover til Believe It (Club Mix) (Club Mix) Believe It (Club Mix) (Club Mix)
Spencer & Hill & Nadia Ali
Cover til Rapture (Avicii New Generation Radio Edit) (Avicii New Generation Radio Edit) Rapture (Avicii New Generation Radio Edit) (Avicii New Generation Radio Edit)
Nadia Ali
Cover til Love Story (Avicii New Generation Radio Edit) Love Story (Avicii New Generation Radio Edit)
Nadia Ali
Cover til Who Is Watching (Tonedepth Remix ) (Avicii New Generation Radio Edit) Who Is Watching (Tonedepth Remix ) (Avicii New Generation Radio Edit)
Armin Van Buuren Feat. Nadia Ali
Cover til Rapture (Avicii New Generation Radio Edit) (Avicii New Generation Radio Edit) Rapture (Avicii New Generation Radio Edit) (Avicii New Generation Radio Edit)
Nadia Ali
Cover til Silver Lining (Avicii New Generation Radio Edit) Silver Lining (Avicii New Generation Radio Edit)
Nadia Ali
Cover til Love Story (Avicii New Generation Radio Edit) Love Story (Avicii New Generation Radio Edit)
Nadia Ali

Musikktips er en serie med innlegg hvor jeg presenterer musikk jeg liker. Jeg har ikke noe fast mønster annet enn at jeg presenterer lenker, lydklipp, musikkvideo, artistinformasjon og anbefalte lister. Tips meg gjerne om artister eller sanger du selv liker veldig godt.

Dette innlegget har jeg ikke skrevet i samarbeid med Wimp Music, Platekompaniet eller Telenor. Jeg er betalende abonnent av tjenesten Wimp. Jeg har valgt å opprette spillelister og deler de her med deg på eget initiativ.

Legg igjen en kommentar

