Bildet tatt fra Tema Eiendoms nettsider.

Breaking news! Siden en av våre samarbeidspartnere der jeg jobber tidligere i dag slapp nyheten så kan jeg vel bekrefte at dagene hvor det ble sølt ØL på gulvet, tung tekno dundret i veggene (eller Haddaway og Bomfunk MC) og slåsskamper i trappa er talt for Stalloftet. R.I.P.

Noen år etter at nattklubben ble lagt ned så har støvet fått god tid til å legge seg i ro og mak i de gamle lokalene. I disse dager derimot renoveres loftet og galleriet og skal etter planen bebos av flere firmaer innen IT og reklame (Escio, Tag Studio, Sandbeck og SocialCee) . Blant annet får jeg meg en liten kontorplass der🙂

Jeg vet det er mange følelser blant Hamarsinger om Stalloftet og at mange skulle ønske seg tilbake til glansdagene da den gode stemningen gikk fra kjelleren og hele veien opp  til møne over galleriet på Stalloftet. Let’s face it, Stalloftet var litt harry, selv om min generasjon (og mange andre) hadde det veldig artig der. En av grunnen til at de stengte var jo nettopp at gjestene uteble. Det var rett og slett ikke liv laga for et utested som Stalloftet lenger og verden gikk videre.

Heldigvis ønsker eieren av bygning å beholde sjelen i Stalloftet og lokalene skal tydelig bære preg av Stalloftets historie (vi utelater detaljer som utagerende fest) og «arkitektur». Så dette kommer til å bli Hamars mest spennende og vakreste arbeidsplass🙂

En kommentar om “Stalloftet, here we come!

Legg igjen en kommentar

