… men det «måtte» gjøres. Men det var bare for min egen del.

Slik var det. Jeg ønsket å rydde unna litt snø på terrassen vår og la sola smelte resten. Det er jo tross alt vår og vi lengter etter å sitte i solveggen med en kaffekopp (eller en kald pils). Så snøen måtte bort.

Så jeg festet mitt GoPro Hero HD på skaftet til snøskuffa og satte i gang. Under ser du resultatet, antageligvis den kjedeligste GoPro-videoen i «first shovel view» du kan finne på Youtube.

Videoen ble egentlig 12 minutter lang. Men jeg har klippet vekk de siste 10 minuttene. De 10 minuttene er veldig gjentakende.

Festet til skaftet

Jeg fikk endelig brukt for hjelmfestet med borrelås som jeg har skrevet om tidligere. Jeg var tidligere veldig skeptisk til borrelåsen, men den viste seg å sitte veldig bra.

Sykkelfeste for kamera

Musikkvideo

Oppdatering 8. Mars 2013. Kai Tore Braathen har på eget initiativ laget en musikkvideo av videoen. Jeg sier ikke mer, bare se:

Kilde: http://ninjatriks.info/arets-musikk-video/

 

Legg igjen en kommentar

