Fujifilm X10 selges

Fujifilm X10 forsiden

[- SOLGT -] Etter et godt vennskap så skilles vi nå som venner, Fujifilm X10 og jeg. Dette kameraet har gitt meg og tatt vare på en rekke gode minner. Et veldig bra kamera med et spesielt og flott utseende. Så knyttet er vi at jeg har gitt X10-en min sitt eget navn: Vidar.

Vidar er som han kompisen du hadde som liten. Han fulgte deg i tykt og tynt og sto alltid ved din side uansett. Han var tro mot sin lest og han var alltid til å stole på. Vidar har for meg vært han gutten i klassa som var ren og pen i tøyet selv om de ikke var dyre designerklær, velfrisert og høggelig. En til å stole på.

Vidar og jeg har hatt det artig sammen. Mange bilder har vi tatt og mange minner har vi beholdt. Vidar har fått det han har trengt av pleie og behandling. Egen bæreveske formet etter Vidar, egen mekanisk fjernutløser og ekstra batteri.

Vidar har mottatt en rekke priser og har vel kun fått god omtale i pressen. Et veldig godt kamera som er verdt å vurdere om du trenger et kamera.

Men dessverre så har Vidar og jeg vokst fra hverandre. Derfor ønsker jeg å adoptere bort Vidar til en ny familie (mot et lite mellomlegg). Jeg krever ikke mye. Vidar kostet meg 4300,- hos FotoVideo og har som sagt fått ekstra batteri, mekanisk fjernutløser og egen bæreveske. Han er fortsatt pen i tøyet og like sprek som den dagen Vidar kom inn i mitt liv.

Hvis du ønsker å adoptere Vidar så kan du sende meg en e-post, kvitre en tweet til meg eller kontakte meg på Google+.

Pris: 1900,- (ferdig pruta)
Se Finn.no-annonse: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43970880
S
e Foto.no-annonse: http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?utstyrtypeid=29&id=204790

Produsent: Fujifilm
Modell: Finepix X10

Fujifilm X10 oversiden

Fujifilm X10 baksiden

Fujifilm X10 uoriginal veske

Se flere egenskaper, bilder og mye annen info på Fujifilm sin nettside: http://www.fujifilm.com/products/digital_cameras/x/fujifilm_x10/